Calendar de practică pentru ciclul licență
Practica de vară se va desfăşura după următorul calendar:
- 01.02.2025 – 30.04.2025
- reprezentanţii companiilor se înregistrează în portalul de practică https://practica.upt.ro/company/register
- manualul de utilizare pentru companii poate fi gasit aici Ghid-portal-Practica-UPT_companii.pdf
- reprezentanții facultăților validează prezența companiilor în portal; dacă e nevoie se poate notifica pe email pe ciprian.chirila(at)upt.ro pentru o validare mai rapida;
- reprezentanţii companiilor încarcă teme de practică (pe bază de utilizator şi parolă) în portalul de practică;
- 01.04.2025 – 30.04.2025 – în paralel:
- studenţii analizează ofertele și depun minim 5 aplicaţii în portalul de practică la https://practica.upt.ro/ac autentificarea se face cu contul de @student.upt.ro.
- 01.05.2025 – 30.06.2025
- fiecare companie accesează CV-urile studenţilor ce au aplicat pentru ofertele/temele acesteia şi îşi realizează interviurile cu studenții;
- 01.07.2025 – 01.08.2025 – în paralel:
- Pentru studentii ce nu au contracte de munca descarcă formularele de acord, protocol și conventie, le completează, le semnează.
- toți studenții își efectuează stagiul de practică propriu zisă la posturile de lucru ale companiilor ;
- toți studenții își efectuează stagiul de practică propriu zisă la posturile de lucru ale companiilor ;
- spre finalul stagiului toți studenții își completează caietul de practică, pregătesc atestatele semnate de tutorele din companie si le incarca în Campusul Virtual în cursul cv.upt.ro/course/view.php?id=5626;;
- responsabilii de practică organizează colocviile de practică pe specializări și trec calificativele admis/respins în procesele verbale;
- la 2-3 zile după colocviu se recomandă verificarea notelor în aplicația mobilă Student UPT.
Responsabili de practică
- an III CTI (română și engleză) conf. dr. ing. Doru TODINCĂ și conf. dr. ing. Cosmin CERNĂZANU
- an III IS ș.l. dr. ing. Sorin NANU
- an II Informatică – zi conf. dr. ing. Iosif SZEIDERT
- an II Informatică – ID ș.l. dr. ing. Mihaela CRIȘAN-VIDA
Acte necesare
Student angajat cu contract de munca | Student practicant fara contract de munca | |
Acte necesare la inceputul stagiului de practica |
nimic |
Acord (2 exemplare) (1 companie + 1 UPT) (cate unul pe companie, verificati aici) Protocol (2 exemplare) (1 companie + 1 UPT) (cate unul pe companie, verificati aici) Conventie (3 exemplare) (1 companie + 1 UPT + 1 student) |
Acte necesare la finalul stagiului de practica |
Caiet de practica Atestat |
Caiet de practica Atestat |
- 2 exemplare acord (1 companie + 1 UPT)
- 2 exemplare protocol (1 companie + 1 UPT)
- 3 exemplare convenție (1 companie + 1 UPT + 1 student)
Formulare pentru studenti
- Acord cadru de colaborare
docx(ro)
docx(en)
pdf(ro)
pdf(en) - Protocol de colaborare pentru efectuarea stagiului de practică
docx(ro)
docx(en)
pdf(ro)
pdf(en) - Convenție – cadru privind efectuarea stagiului de practică
docx(ro)
docx(en)
pdf(ro)
pdf(en) - Caiet de practică (raport)
docx(ro) - Atestat de practică
doc(ro)
doc(en)
Formulare optionale pentru studenti
- Cerere tip către Secretariatul facultății pentru efectuarea practicii în instituția propusă
docx(ro) - Adresă eliberată de Decanatul facultății pentru prezentarea studentului la locul de practică
doc(ro) - Portofoliu de practică
doc(ro) - Fișa de evaluare
pdf(ro)
Baza legală
- 2007 – Legea nr. 258 din 19 iulie 2007 privind practica elevilor şi studenţilor
- 2008 – Ordin nr. 3955 din 09/05/2008 privind aprobarea Cadrului general de organizare a stagiilor de practică
- 2009 – Regulamentul de Organizare şi Funcţionarea Oficiului de Coordonare a Practicii (ROFOCP)
- 2018 – Ghid de practică AC
- 2020 – Regulament privind cadrul general de organizare și desfășurare a practicii studenților în UPT