Semnare anexe la contractele de studiu an univ. 2024-2025
Procedura de semnare a anexelor la contractele de studii pentru anul universitar 2024/2025, în cadrul Facultății de Automatică și Calculatoare este următoarea:
- Tipărirea și semnarea anexelor: Toate anexele vor fi listate în 2 exemplare și semnate de către decanat până la data de 4 noiembrie 2024.
- Studenții cu mai multe discipline de recontractat: Cei care au opțiunea de a contracta doar o parte din disciplinele ofertate vor fi notificați prin aplicația student.upt.ro. Aceștia vor putea face selecția disciplinelor până la data de 3 noiembrie 2024. Anexele generate în urma selecției vor fi tipărite la secretariat și semnate de decanat până la 4 noiembrie 2024.
- Distribuirea anexelor: Anexele vor fi distribuite studenților prin intermediul decanilor de an și cu ajutorul șefilor de an, în perioada 5-13 noiembrie 2024. După ce studiați anexa, veți semna cele 2 exemplare, dintre care unul trebuie returnat la secretariat prin decanul de an.
- Situații particulare: În cazul în care disciplinele alocate nu corespund cu realitatea sau doriți să selectați doar o parte din disciplinele ofertate, vă puteți adresa secretariatului. Pentru aceasta, este necesară o programare prealabilă prin email sau telefon. Termenul de soluționare pentru aceste situații este 15 noiembrie 2024.
Termenul limită pentru plata taxelor de studiu aferente disciplinelor restante contractate pentru semestrul I, fără penalizare este 18.12.2024, conform anunțului de aici.