Contracte de studii 2022-2023
Începând de astăzi, 20 octombrie 2022, platforma https://student.upt.ro/login.php a fost actualizată, iar studenții pot să înceapă procesul de contractare a disciplinelor pentru anul universitar 2022-2023.
Tot în cadrul platformei student.upt.ro are loc procesul de generare transmitere și semnare a anexei la contractul de studiu, anexă care conține toate disciplinele contractate pentru anul universitar în curs.
Studenții de la licență care au restanțe ce totalizează mai mult de 10 credite au opțiunea de a alege ce discipline restante vor să recontracteze în acest an, cu condiția ca suma creditelor respectivelor discipline să fie minim 10. În acest sens studenții pot deselecta anumite discipline și apoi trimite spre verificare către secretariat alegerea făcută prin apăsarea butonului “Validare”.
Etapele pe care trebuie să le parcurgeți pentru a genera, semna și transmite contractul de studii, respectiv pentru a plăti taxele de școlarizare sunt prezentate în acest ghid.
Termenul limită pentru Validarea disciplinelor este 26.10.2022.
Studenții integraliști (care nu au restanțe) sau studenții de la licență care au restanțe ce totalizează mai puțin de 10 credite respectiv studenții de la master care au restanțe nu au opțiunea de a valida deoarece toate disciplinele sunt automat contractate.
Începând din 28.10.2022 până pe 14.11.2022 toți studenții trebuie să descarce din tab-ul “Documente” de pe student.upt.ro anexa la contractul de studii și să o încarce tot în același loc semnată, iar studenții de la anul 1 master și anul 1 informatică ID și contractul de studii semnat.
Termenul limită pentru plata taxelor de studiu aferente disciplinelor restante contractate pentru semestrul I este 20.12.2022.